Tema: Re: Pzd megstantiems fotografuoti
Autorius: Ozas
Data: 2015-01-29 16:10:42
Bet kai pagalvoji, kiek būtų naudos visiems, jei zmogus nukreiptu savo
energija ir mintis
geru darbu darymui ar tyrimams išradimams...

o dabar kur reali nauda, išskyrus vieno žmogaus pasitenkinimą, kad krūva
žmonių gavo baudas?

o stabdymas viduryje gatvės nesąmonė aišku.

Ozas

"KEdas"  parašė naujienų news:mabovl$88d$1@trimpas.omnitel.net...

Jie ne ateidavo, o skambindavo. Dažniausiai skundžiasi ir teisinasi, kad
nėra kur parkuotis. Tik prieš 5 metus kažkoks žlobas telefonu siūlė
susitikti. Kai pradėjau derinti laiką, padėjo ragelį.
Kitas pernai kažką nerišliai grasino, tai pasakiau, kad pokalbį įrašiau
ir perduosiu policijai. Realiai ir perdaviau, tai žinau, kad lankėsi
policijoje ir rašė pasiaiškinimą.
Juokingiausias tai buvo Kipras Mašanauskas (kompozitorius, inteligentas,
mat), kuris užstabdė su savo SAAB gatvėje ir bandė mokyti gyventi. Irgi
pridaviau policijai, tai po mėnesio ėmė sveikintis. Matyt, paprotino. :)