Tema: Re: Salies BVP ir salies skolos skaiciavimas
Autorius: Signalizacija
Data: 2011-08-09 21:38:31
Galejai bybi duot, tai buciau nukirtes. Nes nezinau kiek pas mane ju rodo,
as ju neziurau.
Ir paranoja cia net nekvepia. Tiesiog yra taip kaip yra. Doleris tera
papieriuko gabalelis, kuri zydzeliaiai savo spaustuvej sekmingai kepa
tokiais kiekiais, kokiais jie nori, ir kai kadafis pradejo kurt planus kaip
cia nafta uz auksa, o ne us shikpopieri zalia stumdyt, Libijos, Sirijoj
Egipe staiga paridejao "laidies" sukilimai