Tema: Re: Salies BVP ir salies skolos skaiciavimas
Autorius: Fred
Data: 2011-08-06 02:39:51
    Tuomet ar tik nesigauna taip, kad vienoda produkto kieki pagaminusios ir paslaugu suteikusios salys tures visiskai skirtinga BVP, nes vienoje ju viskas bus ivertinta gerokai brangiau, nei kitoje?
    Prie ko vedu. Paskaiciuota, kad javainiai padaro apie 20% pasaulio BVP. Kadangi jie viska skaiciuoja savo kosminemis kainomis, ar tik nebus taip, kad realiai tu paslaugu ir produktu yra gerokai maziau? Sakykime, galbut Indija ar Kinija pridaro daug daugiau, bet, kadangi pas juos viskas zymiai pigiau, pinigais isreiskus gaunasi, kad javainiai padaro daugiau. Kazkaip man kyla mintis, kad ne pinigais reik sita skaiciuot, o realiu produkto ir paslaugu kiekiu, kad suprasti kiek kuri salis inesa i pasauline taupykle.