Tema: Re: Salies BVP ir salies skolos skaiciavimas
Autorius: Vasaris
Data: 2011-08-06 10:31:32
"Fred" <fred@takas.lt> wrote in message news:j1hv06$rvu$1@trimpas.omnitel.net...
>    Tuomet ar tik nesigauna taip, kad vienoda produkto kieki pagaminusios ir paslaugu suteikusios salys tures visiskai skirtinga BVP, nes vienoje ju viskas bus ivertinta gerokai brangiau, nei kitoje?
> [...]

Ta prasme "realiu"? Jei lygini anglis ir anglis - taip. Bet jei lygini antracitą ir anglis - tai jau visai kitaip. O jei dar pridedi transportavimą, pakuotę, psichologinę pagalbą perkant - tai jau visai kitaip.

Galiausiai - tarkime indai pagamina 5'000'000 kg. dinamito kalnakasybai ir su juo nugriauna kokį kalną, po kuriuo auksas. JAV pagamina 1'ą 5 Mt galvutę ir su ja irgi nugriauna tą patį kalną. Kuris produktas ir rezultatas "realesnis"?