Tema: Re: Salies BVP ir salies skolos skaiciavimas
Autorius: Fred
Data: 2011-08-06 00:42:41
    Nesu ekonomistas, todel ir noriu issiaiskinti. Pas mumis tos pacios paslaugos kaina yra zemesne, nei pas javainius, bet, ko gero, aukstesne, nei daugelyje Afrikos saliu. Paklausos ir pasiulos santykis nustato kaina. Bet ne sitas esme, man idomu, kaip sitas skaiciuojasi i bendra produkta, ir ar aplamai suteiktos paslaugos yra iskaiciuojamos i bendra produkta?

--
Renaldas Kanarskas, DMD
General Dentist,