Tema: Re: Salies BVP ir salies skolos skaiciavimas
Autorius: Vasaris
Data: 2011-08-06 21:57:56
"Fred" <fred@takas.lt> wrote in message news:j1j9t6$taj$1@trimpas.omnitel.net...
>    Supratau, neblogas maistas pamastymui. Visgi, as linkes manyti, kad turtingu saliu BVP del tokio skaiciavimo yra neproporcingai uzkeltas, o neturtingu saliu BVP nuo to sumazeja del sio skirtumo kainose uz ta pati produkta/paslauga. Ar galima kazkaip sito isvengt ir paskaiciuot BVP ne doleriais/eurais ar kitais popieriais, o pagaminto produkto ar paslaugu ekvivalento kiekiu?

Yra tų skaičiavimų sočiai - kad ir kiek darbo valandų turi dirbti, kad uždirbtum 1 bigmac'ui. Anksčiau skaičiuodavo 1 val. šviesos skaitymui, ale Edisonas padėjo ant to kryželį. Bet ką daryt tuo atveju, jeigu šalyse, kurias nori tirti, bigmac'ų nėra, arba jie nepopuliarūs, arba ant tiek unikalūs, kad nėra su kuo lyginti?

Galiausiai - paimsi perskaičiuosi kaip nors "realiai" ir pamatysi, kad JAV kur nors ties Malaviu? Ir ką? Fitch'as mano kitaip - AA+, o juk kinų, rusų ir somalio vertinimo tarnybų rodikliai nekaso?