Tema: Re: Vairavusio asmens pateikimas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-04-17 19:24:00
Tai kad lieva ta dvasia, jei baudzia uz tai, kad negali prisiminti. Nors px.
Pasikeliau popieriukus. Per du metus buvau i policija "atpazinimams"
kviestas devynis kartus. Tiesioginis nuostolis seimos biudzetui - desimt
litu, nes tokia bauda gavo feja uz nevietoj priparkuota karuti, tad
pasakiau, kad pats pazeidziau. Atpazinau tik vien karta, pries tai
pasiskambines kolegai ir paklauses kaip jam patogiau. Pliuse - bent jau pora
geru buteliu ir keli bokalai alaus - jei gerai pamenu. Sukau ash toki
dvasia...