Tema: Re: Vairavusio asmens pateikimas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-04-13 23:01:26
Seip reiktu atskirti viena dalyka. Reikalavimas nurodyti kas valde
automobili tam tikru metu, bent jau man visai nenesha i liudijima priesh tam
tikra asmeni. Bandau prisiminti kita tokia teises norma BK ar bent jau pagal
ATPK ir nelabai gaunas. Nu bet cia jau ka KT pasakys - kaip ir bet kurie
teismo sprendimai jie neprognozuojami.  Bendru atveju tas nenoras liudyt
taigi irgi taip pat veiktu. Sakysim nukirto koks Raskolnikovas bobute ir
netycia nusikaltimo vietoj pamete kokios savo cioces vizitke. O ta iskviesta
į apklausa sako - nieko nezinau, manau, kad bobute uzdubasino mano
giminaitis, todel nieko jums nesakysiu. Aciu jums ir uz tai - itariamuju
ratas susiaureja 1E4 kartu. O ten jau į darba kiti metodai ir irodymai eis.