Tema: Re: Vairavusio asmens pateikimas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-04-14 13:03:41
Galima, jei yra irodymu kad tu tai padarei. Taciau jei tu eidamas pro
automobili patirsi epilepsijos priepoli ir to pasekoje pazeisi viesaja
tvarka guledamas apsimuzes prie seimo rumu - taves nebaus. Tu tai padarei
del priezasciu nepriklausanciu nuo taves. Tas pats ir su mano atmintimi.
Bausti uz tai, kad ash neatsimenu, kas vairavo mano automobili pries keturis
menesius man atrodo nenormalu. Yra tokia liga, kad zmogus nieko neuzmirsta -
gali pasakyti ka jis valge pusryciams priesh septynerius metus ir ka tuo
metu rode per telika. Ash ja nesergu. Ir realiai nesuteikes informacijos ash
busiu nubaustas ne uz tai, kad atsisakiau suteikti informacija, o uz tai,
kad ash negaliu to padaryt. Nedidelis niuansas, kuris man atrodo
neteisingas.