Tema: Re: Vairavusio asmens pateikimas
Autorius: Kantega
Data: 2010-04-13 21:31:02
Austrijoj būtent taip ir yra, teko susidurti Seni fotikai fotkina iš nugaros ir nuotraukų su snukiais iš principo nėra.
Už varavusio asmens nepateikimą - bausmė.
Tokia situacija iš esmės ir yra reikalavimas vesti važiavimų žurnalą, tik daugelis to nežino (aš irgi nežinojau, kol negavau poros nuotraukų "nutrauktų" prieš porą mėn iki gavimo)...

Tie svoločiai (austrai) net Žmogaus Teisių Konvenciją tik iš dalies pasirašė, būtent dėl to dalyko...

sveiki atvykę į "demokratišką vakarų pasaulį" ;)