Tema: Re: Vairavusio asmens pateikimas
Autorius: pjezo
Data: 2010-04-14 14:58:59
reikia ziureti gamintojo manuala.
jis ir atsakys i klausima ar galima naudoti masinoje, vaziavimo metu ir tt.

p.s. kazkodel tai butent linke pazeidineti labai domisi tokiais dalykais:)
nes tarkim man nebuvo poreikio nei alk. matuokliu nei radaru instr. dometis.
nors kaip suzinojau keliukai nesilaike tvarkos duodami man rukyti ta drageri:) bet koks man skirtumas jei negeres ir anas nulius rodo?:)