Tema: Re: Vairavusio asmens pateikimas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-04-13 21:35:20
Taikom gudrios subines ir atsuktuvo metoda. Tyrejui asmens A pasakoma -
neliudysiu, nes nuotraukoj matau, kad tai mano artimas giminaitis. OK -
laisvas. Imam nuo desktopo zalia piktagramele ir suvedam karucio savininko
asmens duomenis. Ziurim kas zmona, brolis, sesuo, vaikas, teta, dede.
Palyginam nuotraukas ir issikvieciam. Turim nuotrauka su asmens B mordele,
kuris panasus i iskviestaji, turim asmens A parodymus, kad vairavo jo
artimas giminaitis. Case closed.