Tema: Re: Vairavusio asmens pateikimas
Autorius: Bangis
Data: 2010-04-15 12:32:59
bbz akivaizdu, kad savininko baudimas uz "pamirsima" yra butent
svaiguliu apie don Pedro rezultatas ir imo yra teisinga.
Visu pirma nufotografuojamas automobilis, toliau jau baudziama:
1. asmuo kuris vairavo
2. jei nenustatyta kas vairavo, savininkas, ibo jis privalo zinoti kas
vairavo.

Kaip suprantu gincijama "ibo..." apie prievole zinoti dalis?
Nezinau kiek cia dar reikia istatymuose detalizuoti. Nes anksciau
girdejau ar ne is pacio, kad kiekvienos situacijos nesumodeliuosi ir
istatymuose neaprasysi.

Sutik, kad zinodamas kad tave gali nubausti uz tai jog tu "neprisimeni"
gal geriau uzsirasyt, kad prisimintum, jei jau duodi savo auto kitam.
Arba acceptint fakta, kad gali tekti susimoketi uz ne savas nuodemes.

  As butent tai turejau omenyje "istatymo nezinojimas" - ibo kaip ir
gaunasi, jog zinodamas istatyma, jog gali buti nubaustas uz nenurodyma
vairavusio asmens, tu turetum elgtis taip, kad "zinotum kas vairavo".
Kaip ta padarysi - kaip ir tavo problemos, mazgus ant kojines riskis,
uzsirasinek ant delno ar dar ka nors daryk.

P.S. Sutik - situacijos ne visai lygiavertes "jus matet, kaip
chuliganai..." vs. "jusu masina buvo nufotografuota...."