Tema: Re: Prekes importas ne per oficialu atstova
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-12-08 11:40:08
Nu tai rodos issiaiskinom. Zenklo turetojas pretenzijas reiksti gali (del to
sutinku - pas mus del bet ko pretenzijas galima reiksti). Pretenzija turbut
net bus priimta, taciau kitai pusei nebus sunku irodyti, kad teisybe jos
puseje

"and" <and@and.and> parašė naujienų news:hfl6ls$8m5$1@trimpas.omnitel.net...