Tema: Re: Prekes importas ne per oficialu atstova
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-12-08 11:14:02
Mano parduotuveje turbut kokie 1200 prekiu poziciju. Puse pirkta ne ish
gamintojo, tiekeju kokie 50 bus. Tavo nuomone Jeam Beam gamintojas gali
pateikti mano krautuvei ieskini, nes ash neturiu jo sutikimo prekiauti šia
produkcija?

"and" <and@and.and> parašė naujienų news:hfl4p2$588$1@trimpas.omnitel.net...