Tema: Re: Prekes importas ne per oficialu atstova
Autorius: T:\)
Data: 2009-12-08 11:24:32
bet tai kaip as galiu nusipirkti deze/fura ar kita kieki tu omegu is kurio aiskiai matystusi, kad tai nera asmeniniam vartojimui be pardavejo-prekinio zenklo savininko sutikimo? Jei jis parduoda omegas man, zinodamas, kad as jas perku perpardavimui, tai skaitau, kad jis sutinka kad as jomis prekiauciau.

T:)