Tema: Re: Prekes importas ne per oficialu atstova
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-12-08 11:35:54
Kadangi nesu visu galu meistras, tai jei gerai atsimenu, irode, kad jie yra
teiseti siu prekiu valdytojai, isigijo su tikslu parduoti, pirko ant LT
imones vardo, sumokejo importo muitus ir dabar nori laisvai disponuoti savo
turtu.

"and" <and@and.and> parašė naujienų news:hfl6a4$7vi$1@trimpas.omnitel.net...