Tema: Re: Prekes importas ne per oficialu atstova
Autorius: T:\)
Data: 2009-12-08 11:34:06
laba diena, pirkdamas as nurodau kad mano imone registruota Lt, prekiu pristatymo vieta nurodau Lt. Ir jei nera pirkimo sutartyje aiskiai nurodyto punkto draudziancio man pardavineti kokioje nors teritorijoje tai as laikau, kad pardavejas-pz savininkas sutinka, kad as tas omegas pirkciau is jo ir pardavineciau.

T:)