Tema: Re: Prekes importas ne per oficialu atstova
Autorius: and
Data: 2009-12-08 11:32:29
ECJ yra pasisakęs, kad savininko sutikimas negali būti numanomas (implied).
Taip pat draudimo platinti kitose teritorijose nebuvimas nelaikomas
sutikimu.

tiesa, neretai juk prekės įsigijamos ne tiesiai iš gamintojo, o per
platinimo tinklą. Gamintojai skirtingas kainas, skirtingą kainodarą ir net
skirtingas prekes tuo pačiu ženklu žymi skirtingose teritorijose. buvo toks
kurioziškas atvejis su Colgate dantų pasta, kai į UK kažkas ją atvežė iš
Brazilijos (?). Colgate UK suko uodegą kiek išmanydama, kol paaiškino, kad,
trumpai tariant, Brazilišla pasta prastesnė :0

and