Tema: Re: Prekes importas ne per oficialu atstova
Autorius: Ruta
Data: 2009-12-08 00:09:19
Tas tai taip, bet yra ir sutarties sudarymo laisvė - IMHO gamintojas
gali būti numatęs sąlygą, kad aš pardavinėsiu tau tiek ir tiek už tokią
ir tokią kainą, su sąlyga, kad tu darysi tą ar aną.

Kad gamintojai sudaro ekskliuzyvines platinimo sutartis teritoriniu
pagrindu tai tikrai žinau. Bet tik nežinau, ar "smulkinasi" po atskiras
ES šalis - gal čia nuo prekės ir gamintojo priklauso.