Tema: Re: Prekes importas ne per oficialu atstova
Autorius: T:\)
Data: 2009-12-08 11:20:30
o kas sake, kad be sutikimo, arba pazeidziant sutarties salygas. Imho registruoja Lt, paskui jau parduoda kaip is antrines rinkos alia naudota.

Man tik siaip idomu kaip as galiu nusiperkti deze/fura rolexsu is gamintojo, be jo sutikimo. Manyciau, kad jei jau gamintojas pardave man zinodamas (turedamas zinoti), kad as esu nepaskirtas oficialiu atstovu toje salyje (arba apskritai nesu atstovas) tai jau yra sutikimas man pirkti ir pardavineti tuos rolexus. Vienintelis variantas tai jei pirkciau ne is gamintojo bet is jo kokio atstovo. Bet tada klausimas ar tas atstovas gali pardavineti kitiems didmena?

T:)