Tema: Re: Sulaužyta nosis viešoje vietoje
Autorius: tomuco
Data: 2009-11-12 10:14:35
Prisijungiu prie fleimo. Vykau aš kažkada gūdžiais laikais į broliškąją
Gudiją statyti DAEWOO parodinio stendo.
Baltarusija 1998m. Minsko kariniame garadoke vyksta pasiruošiamieji darbai
prieš pirmą automobilių parodą. Sporto manieže visi pluša, juda, kruta.
Eidams pietauti pastebėjau, kad darbuotojai plauna-gramdo, pasirodo, langus.
Aš manaiu, kad ten pilka DSP plokštė. O pasirodo ten tikri dideli maždaug
3x4m langai. Grižęs po pietų pamatau tokį vaizdą:
vieno iš langų jau nėra, ant žemės voliojasi dideli stiklo gabalai, daug
kraujo, šalia įėjimo į maniežą stovi greitoji ir ją apspitę žmonės. Iš kalbų
supratau, kad kokis tai darbininkėlis nešė kokį tai didelį pastolį ir
nepastebėjo, kad eina kiaurai langą. Stiklas, suprantama, dužo ir krisdamas
supjaustė tą vargšelį į kelis gerus gabalus. Vienžo liūdesys.
--
tomuco