Tema: Re: Sulaužyta nosis viešoje vietoje
Autorius: Vinetu
Data: 2009-11-10 15:39:39
OFF: Jei idomu kaip ne Lietuvoje vyksta.... :)

Tiek GB tiek IRL pilna advokatu kontoru kurios tik ir laukia tokiu skanestu 
kaip susidauzusiu nosis i stiklus, paslydusiu pardese ant isplautu ir dar 
slapiu grindu ir panasiai. Pries pusmeti IRL laikrasciai gan daug rase apie 
moteriske kuri bare suklupo ant numestos stiklines, krisdama keliu sutraiske 
ta stikline nu ir aisku prilindo jai i kelena sukiu. Teismas priteise jai is 
baro 15000 euru kompensacijos. Aisku nesamone cia, bet va... advokatai dirba 
:)

"BigM" <mindaugask_NOSPAM@centras.lt> wrote in message 
news:hdbmam$2em$1@trimpas.omnitel.net...
> Žodžiu, žioplas ar nežioplas, ale atsitrenkiau į stiklines duris, kurios 
> buvo be jokių dėmesį atkreipiančių lipdukų.
>
> Pasekmės skaudžios - atviras nosies lūžis (6 siūlės). Nesityriau daugiau, 
> ale įtarimas, kad ir smegeninės sukrėtimas dar... bet čia gal kaip nors 
> apsieisiu, jau praeidinėja tie galvos skausmai.
>
> Dabar mąstau pasikalbėti su pastato savininkais, ale nežinau viso proceso 
> jei jie būtų linkę kalbėtis ir jei nebūtų linkę (vieną žodį žinau - 
> teismas, bet norėtųsi labiau detalių kas prie ko, kaip, kada, už kiek?).
>
> Kaip įvertinti patirtą žalą, kuri būtų pagrįsta ir neakiplėšiška? vieną 
> variantą sugalvojau - jei būčiau draudęs savo sveikatą, tai kiek pavyko 
> išsiaiškinti tokio draudiminio įvykio atveju yra 3% nuo draustos sumos. 
> Tai jei 50kLt draustas, gautum 1.5kLt išmoką. Kokie dar galimi pakankamai 
> objektyvūs variantai?
>
> Kad darbdaviui nebūtų problemų, įvykį greitojoje deklaravau kaip 
> "Buityje", nors man ten ir neišaiškino kas prie ko ir tik paskui 
> pastebėjau, kad buvo galima nurodyti "Kita" ir įrašyti paaiškinimą. Gal 
> kiek tai ir apsunkintų, bet iš bėdos tikiu, kad galima bus kaip nors 
> pagrįsti.
>
>
> Dėkavoju,
> Mindaugas
>
> P.S.: beveik savaitė praėjo nuo to įvykio, o pastato savininkai taip ir 
> neužklijavo lipdukų, nors darbdavys ir kreipėsi informuodamas apie tai.