Tema: Re: Sulaužyta nosis viešoje vietoje
Autorius: BigM
Data: 2009-11-10 16:18:41
Dėkui.

Pradžioj noriu pats pasiaiškint ir įsivertint, o paskui spręsiu. Jei rimčiau
užsiimsiu tuo reikalu, tai apie galimybes pasikonsultuosiu su advokatu. Ir
jei matys sėkmės tikimybę ir apsiims už sėkmės mokestį, tai tuomet ir lįsiu
giliau.

Laiko turiu, į situaciją žiūriu blaiviai ir nesitikiu greito rezultato. Bet
tuos, kurie pagaili kelių litų lipdukams, norisi bent kažkiek sudrausminti
ir kad suprastų, jog  tokie reikalavimai ne iš piršto laužti yra ir jų
reikia laikytis.

Jei labai pasiryšiu, tai liudininkų ieškosiu, nes teoriškai jie yra -
nebuvau praradęs nuovokos ir pamačiau, kaip gretutiniame salone pro stiklinę
pertvarą į mane žiūrėjo arba to salono klientas arba darbuotojas. Gal per
darbuotoją pavyktų gauti kontaktą. Kitas momentas - laiptinėje ėjo gen.
direktorius su žmona ir jie abu girdėjo smarkų trenksmą. "girdėjimas",
aišku, nėra labai svarus liudijimas. Bet čia jau paliksiu advokatams
spręsti, jei užsimotų apsiimti šį atvejį.