Tema: Re: Sulaužyta nosis viešoje vietoje
Autorius: Romas Z.
Data: 2009-11-10 15:49:04
Tas įrašas ligoninėje nieko nereiškia. Mano nuomone, kurios pagrįsti negaliu, skaidrios durys privalo būti žymimos.
Amerikoj jau turėtum kelis barakudas-advokatus pasiryžusius nuskalpuoti pastato savininką.

Manau, pirmiausia išknisk reikalingas normas, o tada jau galvok, kur kreipsies.

P.S. Esu matęs tokių atvejų, kad kraujas liedavosi laisvai.