Tema: Re: Sulaužyta nosis viešoje vietoje
Autorius: zhaltas
Data: 2009-11-10 22:22:01
su langais , nevarvanciom lubom, be spec irenginiu garso ir su normaliu iejimu ne 'i rusy' tipo?
dainiusai, gali gal kontaktu permest? :)
nu zinok kaip tycia teko dometis nemazai, tai nebuvau rades maziau nei 12lt/m2 +etc ir tai jau labai krizinis ofisas uz tokia kaina... bijau kad eilini karta busi perlenkes lazda ... :D

p..s bl as uz angara busimiem sport automobiliam moku po 4lt/m2 gal vertetu susimastyt jau.. :D