Tema: Re: Sulaužyta nosis viešoje vietoje
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-11-10 17:08:56

"BigM" <mindaugask_NOSPAM@centras.lt> wrote in message
news:hdbv1s$j45$1@trimpas.omnitel.net...
> dėl įrodymų gal būtų galima užuominą? man kol kas tai atrodo sunkiausias
> momentas dėl kurio ir mąstau ar verta užsiimt ir ant kiek pagrįsta byla
> gali gautis.

Labai paprastai - eini pas pastato savininka ir sakai - "ash i tavo duris
nosi susilauziau, kaip skaitysimes?". Ir viska isirashai. Jei kas prades
triesti, kad cia neteisetai surinkti irodymai - ash toje diskusijoje
nedalyvauju.

> dėl darbdavio tai taip, yra ir čia niuansų ir taikliai pastebėta. Bet
> kodėl aš dėl darbdavio turiu "aukotis"?

Ash atsakyma i shita klausima neturiu. Tik siuliau apie tai pagalvot.

> Kitas variantas, kad patalpų savininkas bus apsidraudęs savo veiklą ir
> draudikai turės padengt.

Variantas. Tai kaip ir priezastis nueiti pasikalbeti pas patalpu savininka
ir gauti reikalingus atsakymus.