Tema: Re: Sulaužyta nosis viešoje vietoje
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-11-10 16:23:21

> slidžiausias reikalas, kaip čia ir pastebėjo, būtų su įrodymu, jog būtent
> į tas duris atsitrenkiau... bet čia gal jau advokatas patars ir pasvers.

Jeigu jau labai reikes - su irodymu sunku nebus. Taciau. Kiek supratau dirbi
samdoma darba imoneje, kuri nuomojas patalpas? Numatyk varianta, kad ateis
pastato savininkas pas tavo vada ir pasakys - "Petrai, sakei krize ir nori,
kad patalpu nuomos kaina sumazinciau. Negaliu zinok - visokiu islaidu pilna.
Va, kazkoks zioplys BigM mane vel bando ant skaitliuko pastatyt - niekiap
nesusitvarkau...". A ?