Tema: Re: Sulaužyta nosis viešoje vietoje
Autorius: BigM
Data: 2009-11-10 16:58:04
dėl įrodymų gal būtų galima užuominą? man kol kas tai atrodo sunkiausias
momentas dėl kurio ir mąstau ar verta užsiimt ir ant kiek pagrįsta byla gali
gautis.

dėl darbdavio tai taip, yra ir čia niuansų ir taikliai pastebėta. Bet kodėl
aš dėl darbdavio turiu "aukotis"? darbas man nėra šventa karvė dėl ko
turėčiau aukoti save. Aukojau 10 metų neskaičiuodamas atiduoto dalies
laisvalaikio, bet krizės laikotarpiu paaiškėjo kas prie ko ir į darbą
pradėjau žiūrėt kaip į verslo santykius. Įmonei neapsimokės manęs laikyt,
išmes ir nespėsiu cyptelti ir nežiūrės ar čia lojalus geras bachūras ale
"BigM", kuris man gerai padirbėjo 10 metelių - įmonė skaičiuoja, kad ji
dirbtų pelningai. Tik antroje vietoje gali būti kažkokie asmeniniai
santykiai. Atitinkamai ir aš pradedu iš savo pusės skaičiuot kas man geriau
apsimoka per daug nesutapatinant savo gyvenimo su įmone, kurios nei
dalininkas nei bendrasavininkas nesu.

Kitas variantas, kad patalpų savininkas bus apsidraudęs savo veiklą ir
draudikai turės padengt.