Tema: Re: Sulaužyta nosis viešoje vietoje
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-11-10 15:15:36

"Ginthus" <pasakysiu@kaiprireiks.lt> wrote in message
news:hdbo8n$6a3$1@trimpas.omnitel.net...
> Nu cia truputuka perdaug sarkazmo. Siuo atveju, nepazymetos stiklines
> durys visuomenineje erdveje - grubus pazeidimas ir kvietimas pasibylineti.

Kad skelbti apie "grubu pazeidima" reikia STRús ziuret, gal dar kokia
higienis norma - nors labai abejoju... Neradus perspektyvos mizernos, ypac
turint galvoj, kad zmogus ten ne pirma diena vaiksto ir argumentas
"nezinojau, kad ten durys" nepraeis.

Aš toki stebukla, kaip automatines stiklines durys Maskvoj oro uoste
pamaciau - gal koks desimt metu man buvo. Tevas sedejo su cemodanais, ash
testavau iranga. Kazkas nerealaus - prieini atsidaro.  Greit prieini -
vistiek atsidaro. Nu stebuklas tiesiog. Isibegeji - vistiek atsidaro. Labai
labai greit isibegeji - opanki, neatsidaro.... Dvi savaites atostogavom, tai
tevui didziausias stresas buvo, ar kol gryshim fingalas dings ir jei ne - ka
mamai reikes paaiskinti. Ir visose nuotraukose ish tu atostogu ash tik vienu
rofiliu nufotkintas....