Tema: Re: retos masinikes draudimas
Autorius: Gintas
Data: 2009-05-07 09:55:28
Ar skaitei, ka as rasiau? jeigu taip butu galima, kaip kad pats rasai:"eit nusipirkt kita toki pat ........." , taip ir PADARYCIAU, taciau nesiulyk man eit nusipirkt slepeciu vietoje turetu batu !  Tesiant analogija su sikpuodziu-masina turi "sertifikata"- t.y. modeli, gamintoja, del kuriu niekas neabejoja.  As neprasau savo SUGALVOTOS sumos! As aplamai neprasau pinigu. Ar tik prasau, atstatyt savo masina iki tokios bukles kuri buvo iki avarijos, ir svarbiausia-ta GALIMA padaryt. As ir toliau noriu turet ta Cin sikpuodi (tokio modeli, tokio gamintojo), ypac kad ji galima sutaisyt! Maza to- draudimas galvoja, kad Cin dinastijos vaza (turinti sertifikata) kainuoja maziau nei kartono gabalas (taciau nupikrti nenori) , ant kurio bus galima sekmingai nusisikti ir kuri galima nusipirkti artimiausioje parduotuveje. Ar suvoki? Kodel tureciau keist tupejimo poza?  Ir kokia prasme draudimo deklaruojamoje draudziamoje sumoje ? 100 tuks eur  del zalos turtui :) Kitas reikalas, kad reikia suvokti-kur gyvename ir nesikarsciuoti.

P.S Kazin jei rasciau kas parduoda tokia masina? Durciau pirstu i koki ebaju ir sakyciau-va, galite netaisyt manosios, apmokekite uz kita. Mano sena buvo ir ta, parduodama, ne ka jaunesne. Juk nesiekiu pasipelnyti? Savo likucius atiduodu, jei ju remonto nenori apmoket. Nusisvaigau :))))))))))))))