Tema: Re: retos masinikes draudimas
Autorius: Gintas
Data: 2009-05-06 15:27:50
Aisku, kad pagristi sugadinto turto verte reikia. Kas gincijasi? Lendu i internete, surandu sudauzytos detales  (ar sikpuodzio) kaina, uz kuria galima nupirkti, gaunu tai patvirtinanti dokumenta ir rodau. Limonas-tai limonas, trys pem, tai trys piam :)  Bet ka daryt, jei draudikas sako-kam tau toks senas ir aptrintas Cin dinastijos sikpuodis? Puikiai gali nusikakot ir ant popieriuko uz piam centu, va tiek mes tau ir sumokam -tam popieriukiu (padevetam) isigyt :)

P.S juk as nereikalauju mano pacio sugalvotos sumos uz remontui reikalingas detales? Siulau kompromisa-apmoket mano surastuju verte pagal pateiktus isigijimo dokus arba patiems draudikams surasti, jei suma per didele.