Tema: Re: retos masinikes draudimas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-05-06 14:50:52
> 3) Kuogi dar? Ar domejaisi ar taip manai?

Teko dometis. Gal kokius 8-9 metus. Į ka atsizvelgiama vertinant automobili,
nurodyta mano atsiustose vertinimo taisyklese.

> 5) as nepriestarauciau jei jie PATYS ja rastu ir NUPIRKTU :) Bet jei reiks
> paciam ieskot kur nupirkti ir dar uz ju kaina-isitikines, kad nesugebesiu.
> O apie analogiska TP -isvis nesupratau. Kuris modelis analogiskas vienam
> modeliui? Mazda 929 -Mazdai 626? ar Zigulis Moskviciui? sutinku , kad
> detale gali pakeisti  kito gamintojo analogiska detale su kai kuriomis
> islygomis, bet ne  vieno modelio masina  kito modelio masina

Tau nelabai turi rupeti ju nurodyta kaina. Randi detale ir sakai - "Radau uz
tiek, prasau padengti isigijimo islaidas. Jei turit pigesne, prašau nurodyti
kur pirkti". Jei tavo rastos detales kaina viršys 70% automobilio vertes,
draudikas tau sumokes skirtuma tarp automobilio likuciu vertes ir
automobilio rinkos vertes.
Analogija, - ivertinimo metodas taikomas, kai rinkoje nera tokios pacios
prekes. Jei tu manysi, kad tavo automobilis labiau panasus į 929-a mazda, o
jie sakys, kad tai labiau zigulys, tokiu atveju tu privalesi kreiptis į
ekspertus.

Kas cia per mistinis toks automobilis ?