Tema: Re: retos masinikes draudimas
Autorius: Gintas
Data: 2009-05-06 20:41:44
gal...O kodel casco neverta? juk vazinejasi zmones su tikrai senovinemis masinomis, ka jie daro? Draudimo kompanijos-gali persidrausti uzsienyje, numatyt francize, nustatyt dideles imokas. Kitas dalykas, kad savininkas geriau rizikuot gali nuspresti, bet draudimo kompanijai turetu but viskas imanoma apdrausti :)