Tema: Re: retos masinikes draudimas
Autorius: Gintas
Data: 2009-05-06 16:55:18
galiu, taciau tai jiems sukelia juoka. Masinai 28m, jau esant 15m masinai kasko atsisako drausti, kaipviskai beverte. O siai 28 :))))) Rodo grafika, kaip krenta verte priklausomai nuo metu. Kolekcionieriu kataloguose-sis modelis nefiguruoja (nesiginciju) Pries istatyma-nepapusi. Tad ne jiems , o man tenka irodinet, kad jinai verta 70proc stiklo kainos su idejimu, kitaip neremontuos? Kuo galeciau remtis? Detaliu cekiai-sakei, ne rodiklis. Kas galetu but rodiklis? Turintis svori:) per ebay parduota tokia pat masina? Neoficialu :) Tada kas? Pirkimo -pardavimo sutartis? Reikejo pirkti kuo brangiau pries metus? Taigi sakys-durnas buvai, kad tiek mokejai :)