Tema: Re: retos masinikes draudimas
Autorius: Rivo
Data: 2009-05-07 08:53:51
"Gintas" <netikras@adresas.lt> wrote in message
news:gtrvo6$g6r$1@trimpas.omnitel.net...
> Aisku, kad pagristi sugadinto turto verte reikia. Kas gincijasi? Lendu i
> internete, surandu sudauzytos detales  (ar sikpuodzio) kaina, uz kuria
> galima nupirkti, gaunu tai patvirtinanti dokumenta ir rodau. Limonas-tai
> limonas, trys pem, tai trys piam :)  Bet ka daryt, jei draudikas sako-kam
> tau toks senas ir aptrintas Cin dinastijos sikpuodis? Puikiai gali
> nusikakot ir ant popieriuko uz piam centu, va tiek mes tau ir sumokam -tam
> popieriukiu (padevetam) isigyt :)
>
> P.S juk as nereikalauju mano pacio sugalvotos sumos uz remontui
> [...]

Jei suma per didele, draudimas siulo tau siust tavo lauza i savartyna,
pridet biski ir eit nusipirkt kita toki pat uz ta pacia suma, kurios buvo
verta masina iki avarijos. Jei masinos verte 1000 lt, ivaziuos i sona,
kebulo atitampymas, dureles ir kiti malonumai kainuos tarkim 3000lt.
Paprasciau stumt i lauzyna uz 300lt metalui, gauni 700 lt is draudimo ir
eini i turgu pirkt kitos uz 1000lt. Draudimui dzin, kad tau ta masina brangi
kaip uosvienes prisiminimas. Jei galėsi pagrist, kad masina iki avarijos
buvo verta 10000lt, (kaina uz kuria galima parduot) tada remontuos.
Tesiant alegorija, Cin dinastijos vaza turi turet sertifikata koki tai...
jei ne - tai siaip made in China bliudas