Tema: Re: retos masinikes draudimas
Autorius: Gintas
Data: 2009-05-06 13:41:38
daug zodziu, taciau nieko aiskaus :)
1) Gi aiskiai sakau, kad man noretusi zinot taisykles, pagal kurias bus elgiamasi man PATEKUS i ivyki, kurime as nekaltas. Normalus noras? Ar pirma reik patekt, kad suzinotum?
2) Nieko tokio, kad rasau be lietuvisku zenklu? Draudimas neprivalo nieko igalioti, bet jis turi rekomduojamu servizu sarasa, o kuriame man taisys-man vienodai, jeigu vel padarys vaziuojancia. Ta prasme (bo vel kibsi prie zodziu)-as nesiulysiu savo kokio servizo, kuris gali but draudimui nepriimtinas.
3) Draudimo suma, kaip ir imokos-girndziamos pagaminimo metais. Kiti kriterijai-nykstamai mazi, daznai ju net paziuret neiseina :)
4) na, masinos nusidevejimo laipsnio apskaiciavima esu mates, tas mane ir isgasdino, kitu taisykliu nemaciau
5) del guminiu -pavyzdys nevykes, nes kalba eina apie daikta, kurio naujo nenusipirksi, tuo labiau uz mazesne nei  remonto kaina :)
6) O kur dingsta ta detaliu verte, uz kurias buvo sumokiti banko zenklai?

Siaip-zmoniskai galvojant-jei ivykiu kaltininkas turi privaloma draudima milziniskai suma, kodel po autoivykio, kuriame nera mano kaltes,  as tureciau nebeturet vaziuojancios masinos? Pabreziu-ne naujos, tviskancios, tiuninguotos-bet PAPRASCIAUSIAI techniskai tvarkingos, tegu ir parudijusios?