Tema: Re: retos masinikes draudimas
Autorius: Nematomas
Data: 2009-05-06 13:59:37
Vat man klausimas kilo. Buvo autoivykis, nezymiai apgadintas mano mobilis.
Reikalu turejau su BTA draudimu. Ekspertas apziurejo automobili, dave
rekomenduojamu servisiuku sarasa. Issirenku viena, nuvaziaves aprodau
automobili. Issiaiskinam kurios detales turi but keiciamos ir t.t. Serviso
darbuotojas uzsiraso mano aliofono numeri ir pazada paskambint ir patikslint
diena, kada man atvaryt automobili. Po poros valandu tas pats darbuotojas
paskambines pareiskia, kad "tokios detales srotai neturi, todel reikes pirkt
nauja. Detale kainuoja raudoniolika Lt. Jums reikes padengti 35% naujos
detales kainos." Paskambinus i BTA draudima del papildomu mokesciu, paporino
ta pati. Nusprendziau automobili susitvarkyt kitur, paprasiau ismoket
nuostoli grynais, remiantis serviso samata [~600Lt +PVM]. Pasiulymas is BTA:
Ok, ismokam, bet be PVM. Pats realiai neturejau nei noro, nei laiko gincytis
ir sutikau su BTA siuloma suma.
Ar kas nors gali paaiskint kaip elgtis reiketu tokiose situacijose? Turiu
omenyje, kai uz nauja detale reikia primoket 35% jos vertes. Taip pat kaip
yra su ismokos dydziu, jei draudimas remiasi serviso sudaryta remonto
samata? Ar cia derybu klausimas?