Tema: Re: retos masinikes draudimas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-05-06 23:38:41
Tai jeigu jie nesugeba ivertinti rinkos kainos (normalu , tai ne ju darbas),
tai ir kainos tau jie negali pasakyti. Bet preliminariai jie tau gali
pasakyti - tavo karutis po ju draudimo produktu nepatenka. Ar tu noretum
nueiti pas nepriklausomus, gauti ivertinima, uz ji susimoketi, o grįzes pas
draudika suzinoti, kad jie vistiek taves nedraus ?