Tema: Re: Nuominink? i?kraustymas
Autorius: svyt
Data: 2017-04-02 10:00:45
Tai as ir nelendu i trusikus, face control ir pabendravimo metu as
 ir isteaukiu man reikalinga informacija, kurie nesnekus ir ja
 slepia tiem nenuomuoju. Geriau isvis memuomuot nei nuomuot bet
 kam. As nesuprantu kodel tavo toks priesiskumas? As tik
 pasidalinau kaip nuomotojo patirtim.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----