Tema: Re: Nuominink? i?kraustymas
Autorius: svyt
Data: 2017-03-20 15:18:26
O koks skirtumas gyveno ten nuomininkas ar ne, jei buto savininkas
 nebenori jo cia matyt? Kaip va slipso istorijoj ar panasiai? Nu,
 gyvena tarkim mergina, pasikviecia drauga, paskui susipyksta o
 anas nenori issikraustyti? Negi savininkas neturi jokiu teisiu i
 savo buta?

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----