Tema: Re: Nuomininkų iškraustymas
Autorius: default
Data: 2017-03-20 10:40:35
Nuo nuomininkų geros valios priklauso kaip baigsis.
Pats nuomavausi be sutarties virš 5 metų. Nebuvauk kažkoks piktybinis.
Žinojau kad savininkas nemoka mokesčių. Išeinant patebėjo jog įskilęs
kaitlentės kampas. įdaužimas koks 1,5cm grynai kosmetinis, juolab jau
buvo pradžioj nuomos tik padidėjo per tą laiką. Paprašė nupirkti naują
aš jam sėkmės gyvenime palikėjau ir išsiskyrėm. Suprato jog jokių galių
neturi ir jei kels bangas turės daugiau problemų nei sena kaitlentė.
Jei sutarties nėra nieko nepeši. Nuomininkui įrodyti kad jis ten gyvena
vieni juokai. Jei iš kokio ebay ką siuntė tai turės registruotą laišką
tuo adresu. Per 2,5 metų įrodymų bus daugiau nei reikia. Pirmą manau
reikia oficialiai iteiktį raštą ir netgi su anstoliu gal registruoti
kokios būklės butas dabar jog po to kai išsikraustys kad raneknėles
duryse bent rastum.