Tema: Re: Nuominink? i?kraustymas
Autorius: svyt
Data: 2017-04-01 08:05:57
Tu apsisuktum, ar nepasakotum, buvo tokiu, nenorintys pasakot man
 netiko. As surinkdavau apie 10 kandidatu ir viena diena su visais
 pasnekedavau, paskui nuomuodavau. Pazymu nereikalaudavau, o
 pakankamo dydzio uzstatas butu dauguma isgasine, tikrai nerasciau
 kam isnuomuot. Ar kandidato perspektyvos realios spresdavau as o
 ne jis, ir neapsirikdavau, ragu man nieka neistate, problemu
 neturejau. Man tai tik patirtis ismokino, tikriau pirmam
 nuomininkui neklausiau, geras vaikinukas buvo, baiges tuo kad
 neisilaike vilniuje, pakaitaliojo darbus ir lyg anglijon
 isvaziavo, pagyvenes gal 4 menesius. Kaina pas mane buvo vos
 zemesne nei rinkos, kad nuomuotusi ilgam o ne kol ras pigiau,
 todel kandidatu netruko. Paskutinis nuomininkas gyveno 6 metus.
 Dabar nenuomuoju, pats ten gyvenu.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----