Tema: Re: Nuomininkų iškraustymas
Autorius: Rrr
Data: 2017-03-17 14:53:40
Zodine, tai tas pats kas nieko, manau. O siaip turbut uztektu normaliai
paskambint netrysciojant ir pasakyt, kad sutarties neturit, nuo siandien
menesis, jeigu ta ir ta diena nepasisalinat, busit sekancia diena
iskraustyti priverstinai, jeigu reikes, su policijos pagalba. Manau
patys issikels. O jeigu ne, ta diena vaziuoja savininkas ir skambina
policijai, kad jo bute pasaliniai asmenys ir kad jis ju ten
nepageidauja. Nuomininkai policijai parodyti netures ka, sutarciu nera,
isvarys ir viskas, manau.