Tema: Re: Nuomininkų iškraustymas
Autorius: st
Data: 2017-03-17 11:49:29
nope, pas ji zodine sutartis.
jei mokesciu nemoka, dabar pats laikas uzsideklaruoti vmi gautas pajamas ir
eiti pyktis.

"Rrr"  parašė naujienų news:oag8tu$ee4$1@trimpas.omnitel.net...

Tai jeigu jokios sutarties nera, jie ten neregistruoti ir pan., tai jie
ten skaitosi kaip ir pasaliniai zmones. Tai nueini ir vyji nafig nors
siandien, as manau, kad ir su policija. Tik tikiuosi turi patenta ir
moki mokescius uz nuoma, nes kitaip, jeigu jie pasiskus supyke, kad
nuomavai jiem buta n metu ir nemokejai mokesciu, turesi problemu. :)