Tema: Re:Nuomininkų iškraustymas
Autorius: Julius
Data: 2017-03-19 17:34:29
GS <news@gisnet.lt> Wrote in message:

Ale tu vyriokas naglas kapitaliai. Pustrečių metų pizdinai iš
 valstybės mokesčius, o kai šikna pradėjo svilt tada jau "kaip čia
 istatimiškai susitvarkyt"? Pimiausia reikėjo sudaryt sutartį,
 sumokėk mokesčius ir būtu dabar labai lengva juos išnešdint. Pats
 istatimyškai nenori, o kad jie jo laikytusi pageidauji. Ir dabar
 valstybinės struktūros turės gaišt laiką ir spresti tavo
 problemas? O jei dar yra mažamečių, tai belieka tik perašit jiems
 tą butą.

--
storas