Tema: Re: Kaip svesime artejancias sventes?
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-12-28 13:20:00
Zhiurim ka mes patys papaishem ir bandom (su kontekstu ir bandom analizuot).aloros zhodzhiai:
"turint momeniuj, kad pripažintosios evangelijos parašytos kelis
 šimtmečius po Jėzuso egzistavimo (tariamo ar ne), spėju, kad Jėzusas
žalio supratimo neturi, ko jam į lūpas pridėta :)"
"Seniausioji (!kanonizuota!) Evangelija yra pagal Morku datuojama
mazdaug 60m po Kristaus, o ne keli simtmeciai po jo."

Taigi, visu pirma turiu atsiprashyt, nes ne taip perskaichiau tamstos teksta - ash supratau, kad seniausioji, suprask - paskutine kanonizuota evangelija - o ne kad pirmoji - todel uzhsiminiau apie tridento susirinkima, kuriame dar vis buvo kanonizuojami skaitalai...

Bet mano klaida deja nepadaro Morkaus mazhesniu stebukladariu nei tamsta ji vadina.. papasakokit man gerbiamasai, kaip jis gali but kanonizuotas 60 musu eros metais, jei jis buvo parashytas (spejama) 65-80? http://www.earlychristianwritings.com/mark.html... O apie kanonizavima, deja ash informacijos neturiu ir mano paieshkos deja buvo bevaises - jei jus savo faktus traukiate ne ish oro (ar dievulio) - butu malonu kad juos pavieshintumet.. tiesa pasakius jei traukiat ish dievulio butu malonu, kad juo irgi pavieshintumet, pageidautina notaro patvirtintus, kad dalyvavo ir p Jahve...