Tema: Re: Kaip svesime artejancias sventes?
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-12-22 15:32:11
:) kaip sakydavo mano senelis - kuprota tik grabas ishtiesins - ash per toki lexikona ketvirtam kurse vos ish univeros neishlekiau nes religiju filosofijai prashiau darba russelo "religija ir mokslas" tema. Bet to nesigailiu. Imho kaip alkoholikui ar narkomanui reikia parodyt jo girto ir apsimyzhusio (atsiprashau) nuotrauka, kad suprastu, kaip jis atrodo, taip ir tikinchiajam reikia parodyt, kuo jis tiki - shiuo atveju priesh keleta tukstanchiu metu sukurtais neapsishvietusiu ir zhiauriu zhmoniu morale ir pasaulezhiura paremtais _mitais_. Tik vienus, labiau ishprususiu ir ne tokiu zhiauriu zhmoniu mitus mes ir laikom mitais, o shtai tais, kurie grasina mums amzhinom kanchiom ir tais, kuriu dievulis liepia ishzhudyt tautas iskaitant ir kudikius vien uzh tai, kad jie nera ishrinktieji ir netiki i shi zhiauru nesveiko zhmogaus proto sutverima.
;)