Tema: Re: Kaip svesime artejancias sventes?
Autorius: Povilas
Data: 2009-12-21 16:11:01
Pabandysiu isdestyti savo minciu gijas, idant jos taptu pasiekiamos. Jau ne
viena karta atkreipiau demesi i Tamstos pasisakymus ir kiekviena karta man
tie pasisakymai labai gerai atspindedavo Tamstos nik'e esanti viena zodeli -
yvil.
Siuo atveju, tokiu metu laiku ir dar tokia tema bent jau as tikrai buciau
patylejes, idant neizeisti kazkieno tai religiniu isitikinumu arba tiesiog
nepiktzodziauti, o vienintelis Tamsta emei ir ikisai savo komentara, kuris
kitu atveju gal ir tiktu ilgesniam disputavimui, bet dabar netinka
absoliuciai. Tai ar kartais ne tas yvil traukia uz liezuvio?