Tema: Re: Kaip svesime artejancias sventes?
Autorius: trickyvic
Data: 2009-12-28 12:24:53
NU tai vat parasei ta pati ka pasakiau ir apvadineji mane Vincentu Saku,
nu tipiskas Vincento Sako elgesys. Nu blia nesikeikus juk as rasiau kad
tai dienai skirtos kaledos kad pagoniu nemutinti, po to tu rasai lista
su dievais, pagoniskas apeigas ir sakai kad toms dienoms buvo persuktos
kaledos kad pagoniu nemutinti nes jie jau svesdavo tomis dienomis kitu
gimdienius, duok man savo emeila, kad galeciau pasiusti tave nakum, nes
cia grupsuose keiktis nemandagu.